FAQ

Co należy do zadań opiekunki/opiekuna?
Zakres czynności zależy od Państwa potrzeb, stanu zdrowia podopiecznego oraz stopnia jego niepełnosprawności/niedołężności. Do obowiązków opiekunki/opiekuna osób starszych należy m.in. : dbanie o higienę podopiecznego, pomoc w codziennych czynnościach oraz towarzyszenie podczas wizyt u lekarza, czy spacerów. Opiekunka/opiekun zajmuje się również gospodarstwem domowym, np. przygotowuje posiłki, dba o porządek, robi zakupy. Zadaniem opiekunów jest także mobilizacja ruchowa pacjentów leżących oraz motywowanie chodzących seniorów do pracy nad sprawnością fizyczną i intelektualną.
Czy mogę skorzystać z Państwa usługi jednorazowo, nieregularnie czy okazjonalnie?
Tak. Nasza indywidualna oferta obejmuje także usługi jednorazowe, nieregularne i okazjonalne. Oferta godzinowa przeznaczona jest dla tych z Państwa, którzy samodzielnie opiekują się członkiem rodziny, ale od czasu do czasu potrzebują zastępstwa i pomocy w opiece seniora.
Czy mogę zamówić usługę, gdzie opiekunka/opiekun towarzyszyłby seniorowi w wyjściu do teatru albo na spacerze?
Tak. Nasi współpracownicy mogą towarzyszyć seniorowi podczas wyjścia do kina, teatru, czy też na spacerze. W takim wypadku zachęcamy do skorzystania z naszej oferty godzinowej. Dzięki tej usłudze osoba starsza nie musi rezygnować z dotychczasowego życia i przyjemności, a dodatkowo zyskuje dobre towarzystwo oraz silne ramię opiekunki/opiekunki, na którym podopieczny może się wesprzeć.
Czy mogę prosić o zmianę opiekunki/opiekuna?
Naszym podopiecznym polecamy osoby ciepłe, zaangażowane i wrażliwe na potrzeby osób starszych. Współpracujemy z opiekunami, którzy lubią swoją pracę i czerpią z niej dużo satysfakcji. Może się jednak zdarzyć, że opiekunka/opiekun, mimo profesjonalnego wykonywania zadań w pracy, nie będzie odpowiadać seniorowi czy Państwa oczekiwaniom. W takiej sytuacji szukamy dobrego zastępstwa.
Czy mam wpływ na wybór opiekunki/opiekuna?
Oczywiście. Przedstawiamy Państwu do wyboru kilka kandydatur. Możemy służyć radą, jednak to zawsze od Państwa zależy ostateczny wybór opiekunki/opiekuna.
Czy usługi opiekuńcze ProSanitas24 są dostępne na terenie całej Polski?
Obecnie świadczymy nasze usługi wyłącznie na terenie Warszawy i okolic. W przyszłości zamierzamy rozszerzyć naszą ofertę o inne regiony Polski.
W jaki sposób mogę skorzystać z Państwa usług i skontaktować się z firmą ProSanitas24?
Wystarczy zadzwonić do nas pod numer tel.: tel. 573 473 008 lub 573 124 008 (w godzinach 9.00-17.00, pon.- pt.) lub wysłać wiadomość na adres e-mailowy: info@prosanitas24.pl, czy też wypełnić formularz zgłoszeniowy na naszej stronie.
Jakie warunki muszę zapewnić opiekunce/opiekunowi, który świadczy usługi opiekuńcze z zamieszkaniem?
Opiekunce/opiekunowi należy zapewnić wyżywienie – 3 posiłki dziennie i zakwaterowanie tj. umeblowany pokój, dostęp do łazienki lub samodzielną łazienkę. Mile widziane będzie także zadbanie o dostęp do internetu dla naszych współpracowników.